Vi holder på med en større oppgradering av nettsiden vår idag, det vil bli lagt inn nye funksjoner samt oppdatert med mange nye varer.

Reklamasjon

Ta kontakt med oss så fort som mulig hvis du har fått sko det er noe feil med. Ikke bruk skoene etter at feilen er oppdaget. Det er ca 1-2 års garanti mot fabrikasjonsfeil i Norge. Ved reklamasjonsfeil vil vi først prøve å reparere skadene, men hvis feilen ikke kan repareres, gir vi deg deg et nytt, identisk par - eller pengene tilbake. Du kan sende skoene i posten eller levere dem i vår fysiske butikk. Husk kvittering! Hvis kviteringen har forsvunnet, vil vi uansett ha lagret din betaling elektronisk, og det er da kun nødvendig med ordrenummeret. Noter grunnen for reklamasjon på følgeseddelen hvis du sender varen til oss.

Det er viktig å merke seg hva som ikke er gyldig reklamasjonsgrunn:

- Det er helt normalt at skinn kan farge av.

- Alle går på forskjellige måter og kan slite ned sko fortere enn andre, spesielt hælen på skoene kan lett slites ned. Dette kan skje ved feks bilkjøring, eller måten du går på.

- Stoffsko slites fort ut ved intensivt bruk.

- Hvis du ikke behandler skoene dine med skokrem, spray o.l. holder de ikke like lenge som hvis du er nøye med å behandle dem. Skinn kan slites ut og sprekke opp hvis de ikke behandles.

- Gnagsår og lyder når man går kan oppstå uansett sko. De fleste sko er litt stive når de er nye, og vil bli mykere ved bruk.

-  La aldri skoene stå til tørk på varmekabler, eller rett ved en ovn. Da kan skinnet etter hvert sprekker eller miste fargen.

Blir reklamasjonen godkjent og du har lagt ut for f.eks frakt , får du refundert beløpet. Du må da oppgi beløpet og kontonummeret ditt. 

Les mer om reklamasjonsloven her.

Søk i nettbutikken